Dessidessan

Livet med hjärntumör

Caaarola och jag

Kategori: Allmänt



torsdagen 18:e blev det gymmet med darling med tejpad fot på grund av att foten under onsdagen lade av när jag tränade på crosstrainern och löpbandet. Något gick fel och fick jätteont i foten så fick tejpa foten o halta runt på gymmet för att kunna träna.


På kvällen på torsdagen gick jag och Viktor på teatern Carola och Jag som jag ju vann gratis-biljetter till på Novish-mässan. Haha var väl sådär men jag och V har skaffat oss en hel del internskämt på grund av den.

http://cdn.folkbladet.nu/wp-content/uploads/2010/10/carola_och_jag_press2-468x330.jpg

Efter teatern tog vi oss upp till Louise på fika en stund, god cheescake hade hon gjort.
Hann knappt hem innan ingen mindre än världens bästa mummo kom på besök :)
Blev massor med gott som hon hade med sig bland annat -moffabullar, biskvier, te, pepparkakor, lingonsylt, saft samt strumpor och massa av V:s saker samt alla mina skor som varit hemma på lagning vid skomakaren eftersom jag inte hittat någon skomakare här i Växjö så de kändes typ som julafton när mummo packade upp sin resväska och kylbagen :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: