Dessidessan

Livet med hjärntumör

bEsLuTsÅnGeSt

Kategori: Allmänt

Måndag -plugga dvs läsa massa fakta heeeeeeeeeeeeeeeela dagen, kvälls-lektion och plugga hela kvällen!

Tisdag - morgonlektion, plugg i skolan, mat i skolan, snack med tjejerna, em-lektion, hem och läsa, powernap, skrajveraj till förvaltningen o sen gos med massa hemgjord glass - Viktor e bäst på de och han gjorde massa mer också - spelade lite på Wii. Snark!

Jo hämtade ut tentan ifrån Svensk och Jämförande Poltik - var den sämsta tentan jag gjort under hela min universitetstid. Flervalsfrågor är inte min grej, har tagit ett fel hela tiden när det är tre val man måste kryssa i. Men nailade essäfrågorna där jag bara tappade två poäng av 26 så känner verkligen inte mig rättvist bedömd på detta prov... suck.... Men men man kan inte vara bäst jämt även om det tar emot och huvudsaken är att jag slipper omtentan för den är lagd dagen efter tentan i förvaltning så det hade inte varit sådär jäääätteroligt...

Onsdag-heute/today- Haft fm-lektion, råkat knäa min älskling på läppen när vi busade, skrivit färdigt skrajveraj-uppgiften, storstädat med V och julpyntat och uppdaterat bloggen massor.
Mål för ikväll: se Greys, måla naglarna, kolla på utlandsstudier, börjar bli stressigt nu med att bestämma mig och BESLUTSÅNGEST är verkligen ett av mina största problem.

Jag måste även ikväll bestämma mig om vi skall åka till Sthlm i helgen eller stanna hemma. Tanken var att vi skulle åka till Sthlm o hälsa på Pappa och Marie men de hade glömt det och ska till Gotland så vi hinner knappt träffa dem men vi får ju lov att låna lägenheten. Men jag kan inte bestämma mig. Här kommer det nämligen var en 90-talsfest och även om jag inte gillar utklädnad och inte e tagg för fest så tror jag detta är en sån där fest som alla kommer snacka om i evigheter och så kommer jag ångra mig. Men det är samtidigt V:s enda matchfria helg så hade varit skönt att åka ngnstans, allra helst innan tentaplugget nästa vecka...
BESLUUUUTSÅNGEST!! och verkligen ÅÅÅÅNGEST!!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: