Dessidessan

Livet med hjärntumör

Min Horoskop-Tro

Kategori: Allmänt


Lite knas kanske, jag tror inte på de dagliga horoskopen. Kanske de som gäller för ett år men inte de dagliga.
MEN vad jag faktiskt tror på är vilka andra horoskop vi passar ihop med. Visst finns det undantag, men undantagen bekräftar ju regeln sägs det så förutom de få undantagen och att jag inte tror att det gäller för vänskap då jag tror att man kan vara vän med de flesta om båda bara är redo att hålla ihop vänskapen. Min vänskap med JA till exempel bekräftar att när det gäller vänskap är det bullshit - han är jungfru och vi har varit vänner i snart 15 år..
Men när det gäller sex och förhållande måste jag nog erkänna att jag kan hålla med i det...:

Lejonet:

Vänskap:

Kanon med: Vädur, Lejon, Skorpion och Skytt.

Ganska bra med: Oxe, Tvilling, Kräfta, Våg och Stenbock.

Katastrof med: Jungfru, Vattuman och Fisk.

Sex:

Kanon med: Vädur, Lejon, Skorpion, Skytt och Vattuman.

Sådär med: Tvilling.

Katastrof med: Oxe, Kräfta, Jungfru, Våg, Stenbock och Fisk.

Förhållande/Äktenskap:

Bästa valet: Vädur och Skytt.

Kan gå med: Tvilling, Kräfta, Lejon, Våg,

Katastrof med: Oxe, Jungfru, Skorpion, Stenbock, Vattuman och Fisk.


ifrån sidan:
http://home.swipnet.se/tette_merio/astroguide.htm#


Sug på den ni om ni kollar och tänk efter om det stämmer för er.. ;)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • Alex säger:

    Hah! Jag är ju vattuman :)

    2010-05-19 | 00:02:41

Kommentera inlägget här: