Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fredagsfestivalen

Kategori: Allmänt



Lägenheten gjorde mig på extremt bra humör igår! Var på topp väldigt länge under kvällen. Visst hade jag väl lite problem med honom och att han inte pratade med mig. Men tog till slut tag i honom och snackade och tyckte väl det att mina känslor e mitt problem så kan vi snälla vara kompisar.... Men vi får väl se hur det går..:)

Förfesten var iaf mys men jag var väldigt rastlös jag ville ut o träffa folk, det var ju aktiviteter ute och vi satt inne... Var lite smått drygt.
Väl där på FREDAGSFESTIVALEN var det jätteKLABBIGT uschamig, ikväll tar jag gummistövlar...! Men vi myste hela gänget, var ett jävla gäng där till slut.. Såg Den Svenska Björnstammen och Maskinen och jag träffade en kille ifrån Halmstad som kommer hit och pluggar i höst som ekonom så det var ju lite intressant :)

Blev kort efterfest hos Sophia men jag bara kände att jag ville hem. Det tar på krafterna o tycka om ngn och se den framför sig hela tiden utan o få röra.. ahha... patetiskt.
Somnade som en stock iaf och sov jäääättelänge...

Måste kolla hur folket mår idag, vi ska ju ut ikväll igen för det e allkårsfestivalen ikväll... Jag ska iaf ut med Elisabeth men om de blir som nykter eller hur de blir får vi se...

yours truly
Dessidessan

jag känner mig själv, jag borde plugga nu under dagen men de kommer aldrig bli något gjort.. suck.. dåligt av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: