Dessidessan

Livet med hjärntumör

Febern fortsätter

Kategori: Allmänt



Buuuuuuurrrrrrrrrr!
It is freezing... Eller det kanske det inte är men jag fryser iaf, har feber igen.. Sjukt drygt och det drygaste är att jag mår egentligen bara förutom att jag inte kan svälja och att jag är lite svag. Känner mig normal och jättesocial men samtidigt litar jag inte på mig själv för varje gång jag rest mig upp så har jag fått blodtrycksfall och jag som måste ta mig till stan och lämna in mitt kontrakt o lämna tillbaka böcker, det suger!!

Dusch, frukost - om jag får i mig något - och sedan lika bra att få det överstökat så att jag kan krypa ned i sängen igen sen...

yours truly
Dessidessan


Gaaaah duschen var nog det obehagligaste jag varit med om på länge. Frös ju bara mer och mer och höjde värmen mer och mer, har aldrig duschat så varmt i den här lägenheten och sedan när jag slutat duscha kändes de som om jag skulle brinna upp så fick gå ut i lägenheten och svalka mig.. sjukt konstigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: