Dessidessan

Livet med hjärntumör

Varför bloggar jag?

Kategori: Allmänt


För tillfället när jag bara skriver om plugget i bloggen förstår jag inte riktigt varför jag bloggar, men det har blivit en del av mig och jag mår bra utav att skriva av mig så jag tänker inte lägga ned det även om mitt liv är fruktansvärt ointressant och inrutat just nu...


Har idag redan fått ihop nio och en halv timmes plugg.... Kom till skolan halv nio och pluggade alltså innan lektionen. Därefter lektion, åt och pluggade sedan resten av matrasten. Lektion, som egentligen var lite intressant för jag och Mikael kom in i en diskussion :P sedan gjorde vi powerpoint och jag jobbade med litt&kult-historia. Satt i bibblan till halv sju.
Kom hem, lagade mat, sett ett avsnitt av Alias och vill inget annat än att sova nu.. Men måste sammanfatta sista kapitlet ifrån boken om litt&kult så att jag imorgon kan skriva ut allt och börja mata in fakta efter sista lektionen i litt&kult.. :P
Det finns ett ljus i änden av tunneln och jag jobbar mig fram emot det...

Pluggsiduggsi... Ha de gött!
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: