Dessidessan

Livet med hjärntumör

Skittenta

Kategori: Allmänt


Den här tentan lär förstöra min fina rad av VGn.. SATAN!!! Den kändes inte ens bra o ligger nog på G gränsen, noll chans att jag får VG och det är jävligt drygt måste jag erkänna, så mkt som jag pluggat. Men har pluggat på tok för konstigt har jag insett nu...
Nåja, jag har det förhoppningsvis bakom mig nu iaf och är av med skiten, slipper tänka på de någe mer...

Håller nu på o packar massor, vettefan hur jag ska få med allt och hur allt ska få plats, har iaf ordnat lite gemensamt med Sara.. Men sen får vi väl se hur de blir.
Är orolig för hur allts ska få plats. En vecka är numera lätt att packa inför eller en längre tid men två veckor, hur sjutton packar man till två veckor? Jag har aldrig varit borta i två veckor förut... suck..

Simon var här o hälsade på en stund nu förut också, riktigt mysigt o se honom igen och så fick jag två kramar och som jag längtat efter goa kramar så var det underbart..

Ska träffa gänget i eftermiddag och mysa lite...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: