Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sis blir 9 idag :)

Kategori: Allmänt



Diktanalyseringen med Elizabeth gick över förväntan, det blev ömsesidigt utbyte... Vi gick igenom det gamla provet också och insåg att det är några saker till jag behöver repetera extremt mkt på men har en ganska bra överblick.

Kom hem runt fem-tiden. Packade då och lagade två hamburgare till mig själv, slappnade av till ett avsnitt av Alias och fortsatte sedan plugget genom att läsa alla sammanfattningar om böckerna inför literatur-tentan imorgon.

Har ringt syrran också, hon blev ju ett år äldre idag den lilla skruttfian :) Hon var iaf go och gla' som kexchokla... :) Nio år, herremintid, mina syskon och mina syskon får mig o känna mig gammal.. Kusinerna är ju nu 15 och syrran nio och brorsan blir ju 7 i augusti.. Vad tiden går... :O

Nu blire nog en kopp te o krypa i säng med litt&kult-historian. Bara imorgon och lördag (och söndag för vi måste öva manuset på söndag) sen ska jag äntligen få en pluggfri dag. Fast njae, måndagen blir ju inte heller pluggfri, då har vi ju vår redovisning och den anser jag e plugg - men sen!!! 57 dagar av plugg alltså och äntligen lite ledighet därefter.
Ska bli skönt.. Programmet över Berlin-resan duger.. Vi har iaf inga jättetidiga morgnar, tror de tidigaste vi började var nio - skönt! Men det är långa dagar och inte mkt fritid... Nåja, vi får göra det bästa av allt och se till att njuta :)

yours truly
Dessidessan

p.s håll tummarna för mig imorgon mellan 11 och 12 och på lördag mellan 9-13 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: