Dessidessan

Livet med hjärntumör

Pluggerei

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev en relativt effektiv dag på bibblan med Daniel och Mikael.. Satt från nio till fyra, eller var de fem?, och bara jobbade... Nåja, pratade en hel del också. Sophia och Niklas satt i bibblan också och Mikael och Niklas blev barn igen genom att åka runt på kontorsstolarna mellan hyllorna :P

Sedan kom jag hem, lagade mat och skulle se ETT avsnitt av Alias, men de gick åt skogen. Alias-avsnitten slutar alltid med cliff-hang (hur de nu stavas) så fortsatte se tills det var dags att åka o se på bio med gänget - Björn, Sophia, Niklas, Frida och Mikael. Tyvärr blev vi uppdelade i biosalongen men jag hade det iaf mysigt ändå. Wolfman såg vi - jag var uttråkad av den, Mikael sov och Björn skrattade.. Haha, knasiga reaktioner :P

Kom hem, såg lite mer Alias och messade lite med MB som var på gott humör.

Idag har jag unnat mig själv sovmorgon. Har därefter pluggat nästintill konstant hela dagen. Var länge sedan jag fått såhär mkt gjort och pluggat såhär mkt utan mer avbrott.. Är dock inte klar på låååååånga vägar så det lär bli precis lika mycket plugg imorgon.
Är lite pömsig redan nu så funderar på hur jag ska göra.... Plugga mer? Se en film? eller duscha och vara redo för lite spelkväll med Björn och Mikael?
Time will tell

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: