Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hoppar i sängen

Kategori: Allmänt


Hade generalrepetition idag med IAL och det blev inte så farligt som jag trodde. Gick egentligen helt okey och vi blev färdiga tidigare än jag trodde... Min, Daniel och Mikaels redovisning var 55minuter lång.. Jösses!!! :P:P:P:P

Vår lärare bjöd hela klassen på mat och dessutom fick vi jäääääättegod cheesecake på kladdkaka, MUMMA!!

Daniel fyller ju år idag, GRATTIS GUBBEN, han fick snus och ett litet kollage med bilder på honom ifrån mig.. :)

Jag och Mikael njöt lite av solen efter skolan för min lärare har ju sagt till mig att jag är blek :O

När jag kom hem fick jag panik, hade fått ytterligare ett avslag på jobb så började leta för fullt. Men jag inser att jag ju inte ens har möjlighet att komma på intervju. de suger...!


NU är jag bara rastlös och inte lite rastlös heller. Fruktansvärt rastlös.. Ringde Mikael samtidigt som jag hoppade i sängen - då har man allvarliga problem.... :P

Måste plugga, men allt jag vill är att umgås med någon, är ju så fruktansvärt sällskapssjuk och på gott humör :)

Pannkakor? Svar ja!

yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: