Dessidessan

Livet med hjärntumör

Regn är inte min grej

Kategori: Allmänt


Nu spöregnar det IGEN, som om det inte regnade tillräckligt igår och idag, nu lär det väl regna hela natten också och jag som har plåttak och det är liksom inte lite det låter.. Men nu är jag visserligen så trött att ögonen går i kors så det ska nog ordna sig iaf, bara jag inte vaknar sex på morgonen igen...

Imorgon har jag en dag på jobbet att se fram emot men även en underbar dejt med en av jordens finaste människor - Carolina Hammartoft!! Hon kommer hit imorgonkväll och det skall bli något så enormt underbart o träffa henne klokt och prata och berätta om allt som hänt, kan knappt bärga mig. Misstänker att dagen kommer bli lång på jobbet för att jag ser fram emot det och Per är ju ledig så vet inte vem jag ska prata skit med...

Eftersom Ellinor blev sjösjuk o hade ont i huvudet blev det en lugn hemmakväll. Blev en fisketur med moffa och syskonen och så har jag sett på säsongspremiär av Smallville, det är ju helt stört att det programmet är inne på tionde säsongen nu och att Clark Kent nu är 33 år gammal, tyckte väl att han såg gammal ut och inte var lika snygg längre. Då var Justin Hartley bra mkt snyggare, men även han 33, sjukt :P

Nee skutta i säng var det...
Snark

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: