Dessidessan

Livet med hjärntumör

Raining Men

Kategori: Allmänt

- Nej inte riktigt men det kunde fått gjort... ;)

Igår var en lugn dag på jobbet men helt okey dag. Jobbade själv i servisen men hade Per och Björn i köket.
Per e en go kille, synd bara att han bara stannar hos oss juni ut.... :/

Sedan for jag in till stan o plockade upp mitt internet, så nu sitter jag vid min dator.
Hann dessutom med att smita förbi och hälsa på MB, förbannat gott o träffa honom igen. Viss människor tycker man helt enkelt fasligt mkt om....

Därefter blev det raka spåret ut till sanda för pärkträning i regnet och sedan hem igen för o däcka i sängen.

Imorse vaknade jag klockan sex av spöregnet på taket....
Varit en lugn dag för mig, Kickan och Per på jobbet. Men vi har fått många nyttiga saker gjorda och jag har framför allt haft väldigt roligt med Per.. :)

Tänker väldigt mkt på en person just nu. Det är så svårt o inte höra av sig även om jag verkligen bestämt mig för att vänta och se om jag hör ngt av honom för att få se om han över huvudtaget är intresserad av vänskap, alltså om han bryr sig så pass mkt att han hör av sig för att han vill ses.... Det tar emot och det är tungt för som ovan skrivet, vissa människor tycker man helt enkelt fasligt mkt om, men ngn gång måste man även ta reda på om det är ömsesidigt.. Tyvärr tvivlar jag dock starkt på att han kommer höra av sig så vi springer väl på varandra ngn gång o då får vi väl se hur de känns då..

Skulle gått på bio ikväll med Ellinor men hon har ont i huvudet så tror inte att det blir av och jag tycks inte få tag på ngn annan som kan gå med heller så just ikväll längtar jag tillbaka till Växjö för där hade nog iaf ngn gått med på o se bio eller så hade vi iaf gått ut - fredag - men jobbar ju imorrn och har ju inte ens ngn o gå ut med iaf så...
Det e så drygt o vara hemma o känna att vaej sjutton vart är mina vänner, vilka är mina vänner m.m plus att många inte kommit hem än. Väntar på Alex och Matilda iaf...!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: