Dessidessan

Livet med hjärntumör

Djuräventyr

Kategori: Allmänt


Jag stirrade de båda höga tjurarna i ögonen där de stod och täckte hela vägen. Jag varvade lite och töt men de bara stod där och stirrade på mig så jag såg mig själv som besegrad och backade bak till närmsta gård där ingen öppnade. Fick köra till nästa gård där jag väckte ett äldre par som ringde 118 118 för o få tag på bonden men utan framgång, lämnade ett meddelande till drängen som skulle försöka få tag på dem men när jag körde tillbaka var tjurarna borta så jag tog det lugnt och gasade sedan upp i 70 igen när jag insåg att så långt kan tjurarna inte ha tagit sig.
DÅ far ett enormt rådjur upp på vägen mitt framför bilen och klarar sig precis - HJÄRTKLAPPNING!!

Kör hem i snigelfart och bara för de håller jag dessutom på o kliva på en gigantisk snigel som gjorde de sniglar gör när de tar sig fram då jag skulle gå in i friggeboden...
Djur alltså!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: