Dessidessan

Livet med hjärntumör

Bävan

Kategori: Allmänt



Tränade och tog de lugnt med film hos mamma under början av måndagen. Sedan åkte jag in till stan, gick på jysk och på stan. Blev nya högklackade och en jeansklänning.
Hade sedan en mysig kväll med TT. Han e riktigt duktig på o laga mat den killen :)

Tisdagen bestod bara av jobb. Orkade inget annat efter den skitdagen på jobbet. Ville gråta av förtvivlan, skrika av frustration och slå den förbannades slag för att ingenting fungerade på jobbet.

Onsdagen jobbade jag på dagen och åkte sedan in till stan för o möta upp med André. Vi hälsade på farmor där pappa och Marie var med Maries två töiser och sedan blev det en sväng på stan innan vi mötte upp med Martin och hans kompisar. Blev öl på två olika ställen, för dem iaf, jag och André var nyktra, och sedan blev det att gå till Gutekällaren där duojag spelade. De e ju så sjukt bra och allra helst när de spelade Run to the Hills och Fear of the Dark :)
Såg fem gotlänningar på Gutekällaren under kvällen, som jag känner/kände, förutom de jag var där med. Fick ju nästan fobi för att de var för lite folk man kände, hallå, de e Gotland liksom.. :P hahaha
Sprang in på Donken och fick en kram av Mården innan de blev Max och käk. André e ju inbiten max-ätare ;);)
Eva och Per-Ove ställde upp med sovplats och jag somnade som en stock :)

Tog de lite lugnt med Eva och Per-Ove under torsdags förmiddagen och begav mig sedan till jysk och köpte ett bord med stolar, dynor till stolarna, matchande handdukar och sängben. Blev fattigare helt enkelt ;)
Blev även ett par svarta minishorts på sporthuset.

Sedan åkte jag till Vänge, beundrade Andrés hem och deras fågelunge de har hand om nu. Tillsammans (hurmelmurmel mest André då, jag var hantlangare och försökte vara duktig med o slänga mig med tekniska ord) försökte vi fixa min stereo som tystnat. Först kortslöt vi den, sen fick vi igång basen men inte stereon, sen stereon men inte basen, sen båda och då trodde vi att vi klarat de. Åkte hem till honom och slängde i oss lite macka och så skulle jag åka in till stan, då hade stereon tystnat igen. Så fick sjunga för mig själv in till stan igen :P

Mötte upp Jeppa, vi handlade mat på Pastavagnen, gick på Systemet och såg sedan Trollkarlens Lärling. Blev en pratstund på parkeringen utanför hans och sedan en snabbvisit hos TT innan jag åkte hem och somnade som en stock.

Idag har det varit kaos på jobbet. Så enormt med folk och nästan rekord i kassan. Stod i kassan konstant från 12 när jag kom till 15 och fick äta klockan 16, då hade jag inte ätit sedan 9 så var en aaaaaning hungrig ;)
Kaos även för att de båda töiserna inte riktigt har rätt prioritering på vad som ska göras och jag som får skiten i kassan. Vi fick skit i kassan för att luckan inte varit öppen men de hade aldrig fungerat med luckan också. Då hade två stycken stått i kassan konstant och en hade fått springa sönder sig med mat, disk och fylla på.

Nåja, bävar inför imorrn med tanke på hur det gick idag men det skall nog ordna sig. Invigning av Slite Gk imorrn med 200 personer och jag jobbar 8-00. Yeah :P

Så dags o gå o lägga mig så jag orkar imorrn.
yours truly
Dessidessan
aka kass på o uppdatera

Kommentarer


Kommentera inlägget här: