Dessidessan

Livet med hjärntumör

The Return Of The Älmhultsgrabbarna

Kategori: Allmänt


Jag älskar dem!

Igår var en underbar kväll med underbart folk. Så skulle jag kunna sammanfatta hela kvällen. Men vill nog skriva lite till ändå..
Dagen var lugn först. Har fått reda på att jag kan få min mobil ivägskickad på lagning men att det tar två veckor så mamma ska skicka upp min gamla telefon så att jag har en telefon under tiden...
Var och handlade på öb och samarkand och sen kom Mikael och hjälpte mig att göra kladdkaka och äppelpaj som jag lovat att jag skull ordna inför Älmhultarnas besök.
Därefter bar det av hem till Totte där förfesten blev. Jag vet inte alla som var där men de viktiga var ju Gus, Nimme, Keso, Totte, Anton, Mikael, Björn, Pontus, Niklas, Jojje, Sophia och Alexandra...
Förfesten blev lite trång, var ju runt 20 pers men det var mysigt... Allra helst o återse älmhultsgrabbarna Gus, Nimme o Keso..
Kvällen fortsatte ute på Stallarna, hade även där väldigt roligt.
Träffade ett par intressanta personer, för att uttrycka sig så...

Men de sista tio minuterna slog allt, när vi alla stod och dansade loss på dansgolvet. Då kan jag säga att en lyckokänsla sköljde över mig. Jag var omringad av personer som betyder riktigt mycket, jag dansade-något jag älskar, tankarna på honom var låååångt borta och jag bara njöt av kvällen.. Var helt enkelt glad! Härligt!

Blev efterfest hos mig. 13 pers och Gus somnade sittandes... Den här gången var det alltså inte Anton och Nimme som däckade utan Gus och han fick stå ut med diverse bus. Men han slapp iaf pommes i näsan...
Tror att alla hade gått vid halv fyra-tiden.
Snark!
Idag har jag försökt ladda upp bilder och så har jag varit hos Totte o käkat pizza med grabbarna o allmänt skrattat åt deras upptåg, tokigheter och uttalanden. Ser verkligen fram emot nästa gång jag får träffa alla igen och den här gången är nästa gång redan i sikte - om två veckor när Keso skall ha inflyttningsfest i Älmhult :)

Egentligen är det fest ikväll också men huvudvärken vill inte riktigt släppa och jag behöver skriva på mitt referat så vet inte om jag är så sugen alltså. Skulle dock varit trevligt att träffa lite folk och kolla in Louise lägenhet..
Nåja, får se vad jag gör...

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: