Dessidessan

Livet med hjärntumör

Ryggvärk

Kategori: Allmänt

Har svinigt ont i ryggen....!

Dessutom ont just där på ett ställe massören påpekade att något är fel. De strålar upp i nacken och ger mig huvudvärk, otroligt irriterande... Plus att jag har jätteont i knät så är mer och mer inne på att mina knäproblem kanske hänger ihop med min rygg, fatta vad underbart de skulle vara om jag egentligen inte har problem med knäna.. Men något måste ju iofs göras åt ryggen. Skall ringa kotknäckaren på måndag och se om han kan göra något eller komma på vad som är fel.... Nu knaprar jag värktabletter för de gör verkligen enormt ont idag..... Hoppas på att jag sovit illa och att det försvinner till imorgon men misstänker att de nog inte kommer göra de..

Nu börjar godisbegäret göra sig påminnt. Går och knaprar mandel ifrån mummo och moffas mandel och russin-skål till glögg för att jag är sugen på just godis.. Ska ju försöka ha godisförbjud till påsk.. GL, tror jag aldrig att jag kommer klara....!! Popcorn, tuggummi, glass, kakor  är inte godis :P Men jag utan choklad, gud nåde den som kommer i närheten av mig när jag e chokladsugen. Men har redan storslagna planer. Man kan ju faktiskt göra kakor med godis i då är det ju ändå kakor. Kladdkaka med choklad på eller med dumle i, who knows? Kommer alltså börja bjuda ut kladdkaka till alla på campus igen för orkar ju aldrig äta upp en hel själv... :P

Saknar Växjö..
Men ska åka o leka med Mårdii nu så vi höres.
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: