Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mitt liv består av plugg

Kategori: Allmänt


Varit lång dag igen. Återigen klev jag upp tidigt, dock vid åtta efter att ha snoozat i en och en halvtimme.
Läste bok och sen bar det av till skolan för litteraturhistoria. 14 minusgrader ute, burr! Haha Angela e lite rolig, vår lärare alltså... Hon gör en nervös som hon irrar runt i klassrummet, förlägger saker, går in i saker och snubblar över saker... :O Men hon är helt okey att lyssna på.. :)

Jag och Carro åt matlådor i klassrummet och satt sedan och pluggade på lunchen. Sen var det språkhistoria med Evald.. Jag fattar inte mycket just nu kan jag säga, med omljud och avljudets uppståndelse och vad det nu är vi babblar om.. :/ Nåja, ingen kurs jag egentligen behöver ha så det känns betryggande... :P
Vi hade dessutom biblioteksinformation efteråt i en timme, där vi fick reda på hur vi skulle kunna hitta bra källor till språkstudier...
Sedan jag kom hem har jag ordnat bland massor av papper och ryddat upp, sorterat tvätt och läst lite bok. Har ju tvätt-tid nu och återigen råkar jag ut för en jobbig utbytesstudent som hade lämnat kvar sin låssak och tvätt i tvättstugan så att jag inte kunde låsa om mina saker, frukstansvärt irriterande. Fick gå upp och påminna henne...

Tänkte laga mat, ska snart ut till tvättstugan igen och sen ska de läsas som as ikväll så att jag eventuellt hinner åka in till Växjö staden och se om jag kan få min mobil fixad någonstans o byta platt-tången ifrån öb som ju var trasig när jag öppnade förpackningen...

Förlåt alltså! Det händer inte mycket i mitt liv just nu förutom att jag pluggar så har inte riktigt något roligt att skriva om..
Har flyttat in någon mittemot mig nu, en kille och snygg e han också :P haha tror han e polis.. Men men får väl se om man stöter ihop med honom någon gång då :P hahahha *ängel*
your truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: