Dessidessan

Livet med hjärntumör

Ont, det gör ont!

Kategori: Allmänt

"Hallå, han går miste om världens bästa tjej som dessutom e från GOTLAND! hallå! DOH"
- Min Mikael är bäst!! <3


Allt tog en liten annan vändning igår som gjorde alltingt mycket jobbigare.... Blev ytterligare en kväll med tårar och smärta..

Somnade assent, eller tidigt om man vill uttrycka sig så.. CL väckte mig med ett samtal runt halv tolv, hade ingen röst men pratade på ändå för det gällde ju Malmöresan på fredag... Men svor för mig själv att jag sovit bort hela min pluggdag...
Två sekunder efter att jag lagt på började jag tänka på igårkväll som innan känts totalt overkligt och insåg att de ännu gör fruktansvärt ont i mig och att jag bara tänker på honom. Grattis på en pluggdag! Fan!

Hur som så måste jag dricka te nu så jag får tillbaka rösten, men febern är borta... :)
Dagens fråga är väl hur mkt smärta jag kommer behöva utstå för att glömma honom....? Tomas.... Skulle nog göra allt för att få honom att ge mig en chans.... Never mind, ain't gonna happen....

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: