Dessidessan

Livet med hjärntumör

Känslor suger, precis som plugget gör just nu...

Kategori: Allmänt


Mår skit i skrivande stund.....

Jag är så trött på det evighetslånga pluggandet utan att jag kommer någonstans.. Blir min fjärde tio-timmarsdag i rad med plugg och jag är så trött på det... Vet inte hur jag skulle stå ut om jag inte hade haft Daniel och Mikael.. Vi sitter ju alla i samma båt och vi stöttar varandra.. Utan dem hade jag givit upp..

Så råkade jag ju självklart tänka en tanke för mkt på Tomas och lyckas bryta ihop totalt över tangentbordet med snoret rinnande och tårarna sprutande...
Ena sidan av mig hade längtat efter att få träffa honom imorrn när Älmhultarna kommer o träffar oss, samtidigt som den andra sidan inte alls vill träffa honom och nu verkar de jo inte som om han kommer och då blir jag jättledsen, aningen konstigt av mig.....
Patetiskt, skäms över mig själv något enormt.....!

Vill skrika och gråta, slå på något och bara få va i hans famn.... suck, inget e något som direkt går... Gråten kom så plötsligt o så häftigt att jag knappt var beredd så nu är jag helt tömd på krafter och skulle säkert kunna gå o lägga mig och sova till imorgon....

Inget blir ju bättre av att jag är fruktansvärt sugen på närhet..... dvs sex. Jag kan skriva sånt för de e min blogg och alla vet hur jag fungerar....! Jag är extremt sugen på närheten som sex ger och den längtan gör ju verkligen inte något bättre just nu....

Patetiskt, patetiskt.. Nee rycka upp sig och skriva om den där dumma Hauptmann kanske? Ska ju ha en redovisning om honom på måndag... Jippie, not!

Blev kallad för en snöflinga idag iaf... De gulligaste jag hört på länge...
Blivit kallad Sturm och Drang häromdagen. Det är en litteraturepok med mycket subjektiva känslor, natur och uppror mot samhället... Stämmer de på mig måntro? ;)

yours truly
the crying Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: