Dessidessan

Livet med hjärntumör

Har sett sin lärare spika

Kategori: Allmänt

Jäklar vilken lång dag de blir idag..
Fast de är sant, de kommer nog de flesta dagarna bli framöver.. Vi börjar ju 8.15 må-ons nu i flera veckor framöver. Men det är väl lika bra för som det är nu kan jag ju skriva in 06.59 som senaste tid och sen inte komma upp förrän 10.00, eftersom 7:an, 8:an och 9:an inte alls fungerar längre... :/
-Alltså kan jag knappt svara på sms.. Har kommit på hur man kan ersätta många bokstäver och hur jag kan få in P,Q,R,S och just stora av dem. v blir \/ (två snedsträck) u blir l_l men t är fan kört alltså, kan inte ersätta det på något vis... Drygt! Så tar en bra stund o svara på sms om folk ens förstår vad jag skriver...


Hade IAL idag, måste nog säga att det är det tråkigaste ämnet vi har just nu men blir förhoppningsvis bättre o kanske ska se till o sova lite längre innan onsdagar så att man inte sitter o sover på lektionen så kanske de kan bli intressantare.. :P
Men vi fick en ganska lång paus ifrån lektionen när vi såg på Angela i bibblan när hon spikade fast sin doktorsavhandling på en vägg :P Det är en gammal tradition från när Martin Luther spikade upp sina 95 teser... Angela var så gullig och så glad så de var riktigt roligt, dessutom var det ju roligt o se sin lärare spika :P hahah

Vi hade lektion med henne sen och jag måste erkänna att litteratur och kultur-historia är ganska så intressant när man bara kommer in i det och orkar engagera sig. Men jag har noll koll på hur jag ska hålla isär alla tidsåldrar, de flyter redan ihop! :(

Gick direkt till bibblan efter lektionens slut vid kvart i tre och satt o läste till kvart i fem.
Hem genom snöstormen. Vi har ju haft konstant liggande snö här i Växjö sen början av December,... Lite mysigt men gillar inte att det är kallt.
När jag kom hem blev det fisksoppa och massor av ärenden på datan.. Fått erbjudande om en lägenhet som jag egentligen inte vill ha så skiter nog i den :P
Nu blire plugg igen men jag ska faktiskt unna mig en paus ikväll och vara med på Björns våffelkväll :)

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: