Dessidessan

Livet med hjärntumör

Dålig dag hittills

Kategori: Allmänt


Vaknade med gott humör.. Men nu är humöret sämst igen..

Började med att jag inte vaknade i tid. Eftersom mobilens 6,7,8 lagt av kan jag inte ställa in väckning med den och vaknade alltså inte bara utav väckarklockan.. :/
Sedan ringde mamma och berättade något som inte alls var kul att höra. En person som de då handlar om skrev ett sms till mig i fredags men jag svarade aldrig eftersom jag då körde bil och knapparna krånglade för mycket. Vilket jag nu mår skitkasst över eftersom den personen troligen kan tänkas behöva mig just nu..!
Sedan kom vi till skolan och Thomas pratade i en timme om vår projektresa till Berlin som vi ska göra mellan 14-26 mars och jag kunde inte annat än störa mig på honom. Han säger att han föreslår saker men hans förslag får man ändå inte ifrågasätta och så när han pratar bankar han i bordet tusen ggr om så allt hoppar vilket är något som stör mig enormt allra helst när man sitter mitt emot honom. Han som är en föreläsare borde väl vara medveten om att bankandet är ett störande moment men icke... Suck! Plus att de e inte lite vi har o göra med de här naj! Känns som om vi kommer kvävas av allt arbete vi har den här terminen...
Sen hade vi Christina (jo Litteraturläraren heter Angela btw, fel av mig tidigare) i grammatik och jag fattar inte ett skit. Vi har uppgifter på saker jag aldrig hört och som inte finns i vår grammatikbok och hon tycker vi ska googla på de. Dessutom tycker jag inte riktigt om henne, hon är inte alls sympatisk. Saknar Yvonne som babblade på och inte väntade i tystnad en evighetslång tid för att se om vi kunde besvara en fråga... Bara störande och man tappar koncentrationen, blir osäker och så blir det pinsamt.
Så drog hon över på tiden och jag mådde allmänt illa så blev mer irriterad över de.
Sen råkade jag snäsa av Mikael och Daniel just för att jag mådde illa och ville hem.. inte meningen!
Nu har jag spytt, tur att jag skyndade hem, men mår mycket bättre nu!
Så ska väl få i mig något sen hämta ut gästkorten och sen plugga hela eftermiddagen med CL, Daniel och Mikael. Måste dessutom bestämma kläder inför morgondagen och packa de.
Mat
YT
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: