Dessidessan

Livet med hjärntumör

Back in Växjö

Kategori: Allmänt

Resten av tisdagskvällen försökte jag att sitta prick stilla för att ryggen gjorde så förbannat ont.

Efter att ha fixat massa små-fix, badat badkar och hälsat på på jobbet hade jag heldag med JJ. Vi var hemma hos Wire och spelade bonk med honom, åt pizza och sen blev de massa med film. Riktigt mysigt!!

Åkte hem till Sanda på torsdagen. Packade massa och fixade massa och mamma permanentade mitt hår efter mycket beslutsångest så nu är jag lockig.. :) Är faktiskt nöjd, tror de e första gången jag inte gråtit efteråt.. :)
Sade hejdå till syskonen och såg sen lite tv med mamma och Jonas innan jag sa hej då till dem med.

Ordnade massor med ärenden på fredagen. Träffade Eva och P-O på stan och sade hejdå till Carro och JJ på Maxi. Sen myste jag med god mat med mummo och moffa och sen var det tyvärr dags att åka....
Lite vemodigt....
Men båtresan gick bra förutom att jag såg en bra film och glömde att jag skrattade högt så att jag fick ganska många blickar ifrån folk :P
Satt bredvid ett killgäng som nog hade ganska roligt åt mig...:P

Haha intressant med GPS, inte så konstigt att folk alltid kör om mig och blir sura när jag håller 90, då kör jag i själva verket 85.. :O
Men den tar inte riktigt samma vägar som jag vill, ska nog se om jag kan uppdatera den på datan för Växjö hade den enorma problem med, vägarna var käpprätt åt skogen och ett antal hastighetsbegränsningar var fel så kom fram 25min före den ursprungliga ankomsttiden.

När jag kom fram ringde jag Mikael eftersom han lovat hjälpa mig med att bära.. Men inte bara han kom utan även Nikki6 och Björn. Så fick tre jättehärliga kramar och vi klarade att bära in allt på två omgångar. Sen stannade de kvar medan jag packade upp så hade sällskap hela kvällen. Strax efter ett tror jag att jag var klar med all upp-packning och bort-packning av julsaker. Snacka om härligt!!
Öppnade platt-tången som jag köpt samma dag, trasig så måste till Öb och byta idag eller snarast.. drygt....
Men roligast var nog att hämta posten, fullständigt smockat postfack :P Massor med böcker, hoppas det var alla jag beställt, måste bocka av.. :)

Glömt tandborsten hos mummo och glömt en påse med smink hos mamma.. Ändå ganska bra odds för hur mkt jag fått med mig :)


Nee nu får jag ta tag i mig själv har massa papper att fixa undan.
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej FRA!

    Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Hizb al-Mujahidin, PKK eller ETA. Jag har aldrig gjort Siyama eller tillverkat brevbomber, jag vet knappt ens vad fatwah betyder. Men tack för visat intresse!



    PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se

    2010-01-17 | 01:31:54

Kommentera inlägget här: