Dessidessan

Livet med hjärntumör

Trippelskedning

Kategori: Allmänt

Att kliva upp är inte roligt, allra helst inte när det är iskallt i rummet och man är supertrött efter orolig sömn....

Men det var ju pluggdag med boysen, inte för att vi pluggade mkt idag men iaf. Läste iaf lite, måste göra bättre ifrån mig imorrn....

Daniel och Mikael var jättegosiga en stund på em så vi hade lite trippelskedning en stund i sängen, hahaha... Någon av dem har dessutom tappat ett par kronor, så blev lite rikare :)

Efter att med hjälp av gamla pappflak till öl ha grävt fram Daniels bil så tog vi dessutom en tur till Samarkand för o ladda spritförrådet inför helgen och för att lämna in min mobil på Elgiganten. Hoppas på att de fixar den....!

Sedan efter det har jag sökt efter passande jobb utomlands, svårt att hitta något bara men ska nog försöka skriva ihop ett cv på tyska och skicka iväg till ett par ställen så att jag har något i fall att de skiter sig på gotland.

Men nu ska jag faktiskt krypa till sängs med Jugend ohne Gott och läsa ut den.
Killarna har spelkväll ikväll, dissade för att jag känner att jag inte riktigt passar in på de spelen, kommer ju vara sämre än sämst och då vill ju ändå ingen spela med mig. Dessutom för att jag inte känner mig redo för ett möte med Tomas än, inte när jag redan är väldigt deppig. Saknar honom...

Gillar inte att jag inte kan sätta punkten på varför jag är deppig, men jag har väl en depp-period nu då, antagligen för att de händer så mkt nu på en och samma gång som är mindre roliga saker...

Imorgon blire plugg igen och så ska vi försöka styra upp någon filmkväll..
Lördag serverar de gratis mat på Kristina på dagen så kanske ska pallra sig dit?!
Kanske ska pallra sig iväg på ett träningspass kl 10 också?
De e dessutom gratis inträde på studentpubarna på kvällen så enligt Björns önskan så blir det förfest här och sen utgång.
Kan bli en nice helg bara jag får tummarna ur arslet till o plugga också :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • matilda säger:

    du fixar det här galant, lite vårdepression har ingen dött av (tro mej, jag om någon vet) kramkram

    2010-02-05 | 13:59:40

Kommentera inlägget här: