Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mitt 500:e inlägg

Kategori: Allmänt


Yes, detta blir mitt 500:e inlägg, har hållit på sen våren 2008, tror jag, så det är ju inte så mkt. Men var inte så länge sen jag var på 300, det var ännu i höstas, så märks att jag blivit flitigare.
Får väl tacka alla som håller statistiken uppe och som är intresserade av att läsa om denna gotlännings liv... :)


Grattis till 500:e inlägget till mig, wiiie!




Varit en lång dag som började med språkhistoria och slöt med att vi fick ytterligare en redovisning att göra. Så inte blir de lugnt som jag trodde, utan har förutom redovisning till onsdag alltså även redovisning till nästa måndag, doh!

Har ägnat tiden efter skolan till att (förutom laga mat) sitta och leta efter någon kurs att lägga till på vårkvisten när vi bara går i skolan måndagar o tisdagar då jag ju var uttråkad förra terminen när vi gick så lite.
Men det var inte helt lätt kan jag säga. Suttit och bläddrat igenom 1500kurser tror jag med allt möjligt strunt som läran om kräldjur, massproduktion inom nötfärsindustrion, Norrländsk kok-konst, Fiskbiologi, m.m
Har inte hittat många intressanta kurser alls. Eller jo många intressanta men inga som går under andra halvan av terminen... :/

Jo och så har jag äntligen pallrat mig iväg till ett träningspass på VUGI. Valde Step Bas och jag som trodde att jag skulle ligga död på step-brädan efter två min är nästan besviken för att det inte var jobbigare än så...
Visserligen känns benen väldigt möra och jag kan tänka mig att det tar enormt på lår och rumpa som jag ju faktiskt vill träna mest så men konditionsmässigt var de kanske ingen höjdare... Men jag är ändå glad att jag inte gick på något där jag dog på en gång med tanke på att nu vill jag fortsätta :)
Får se om jag kommer iväg på Air imorrn med Kristina eller om de blir Funktionell styrka på onsdag och varför inte Aerobic Bas på torsdag? ;)
Stora planer!

Duschen och sen plugga.....

Over and out på de 500:e inlägget :)

Yours truly Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: