Dessidessan

Livet med hjärntumör

Min granne mittemot ser bra ut :)

Kategori: Allmänt

Ett par timmar utav duktigt läsande i Litteratur-och-Kultur-historia-boken och ett par svordomar till Mikael.
Menar 90 procent av alla verk författare skrivit hittills avslutas med att huvudpersonen på något vis dör, oftast genom självmord eller något liknande som att supa sig till döds. Jag menar, hur kul är det att läsa om och hur upprepat blir det inte när man läst 50sidor lit-historia. Har författare inget bättre sätt att avsluta sina verk på eller vad är det frågan om?

Kom på att jag inte berättade om två saker som hände igår:
Jag råkade nämna för folket att en grymt snygg kille har flyttat in mitt emot mig och då tog Elin och Sofie på sig att bjuda in honom. Men de plingde på o sen sprang de in igen så han öppnade när jag plötsligt stod där. Killen öppnar dessutom utan tröja - hallå, höll jag på att dö eller? :O
Hur som så bjöd jag in honom på fest men han kunde tyvärr inte men sa att gärna en annan gång.. Hum, kanske skall iscensätta Mikaels förslag om att be att få låna en kopp socker och även honom. :P haha

Andreas lyckades dessutom komma in på fest i lgh 29 där det var en till nyinflyttad granne till mig. Men han var tråkig så sa bara hej och gick sen igen... :)

Nu ska jag unna mig själv mat och sen blir det film och tv resten av kvällen, det förtjänar jag, eller? ;)
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: