Dessidessan

Livet med hjärntumör

Lägenhet

Kategori: Allmänt



Har i eftermiddags varit o kollat på två lägenheter.
Den ena var en väldigt billig men den söker jag då inte fler utav. Där försvann två hörn så med mina saker känns det inte som om jag kan möblera någe bra... Dessutom fanns det bara två spisplattor och de pallar jag inte när jag lagar mat... Positivt var att det fanns fyra garderober..

Den andra dock - underbar! Härlig planlösning, mysig, fin, ljus... Älskade den.... Men inflyttning mitt i sommaren, lite drygt...
Jag vet inte om jag ska ta den eller om jag ska ta den här våren o kolla runt på lägenheter o sen flytta i höst.. Måste tänka lite..
Killen, polis, man i uniform, var ju snygg också :P haha

Lång skoldag, ska nu fortsätta den med självstudier.. drygt...!

over'n'out
Yours truly
Dessidessan

Ur min älskade Ellinors blogg:

"saknar alla mina vänner som e ute o reser/flyttat som.......
Dessan som går i skola i Växjö:( saknar min gamla granne, tänk när vi lyste med ficklampor till varandra innan vi skulle sova för o säga god natt..!"

Är hon söt eller vadå?! Älskade, finaste Ellinor! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: