Dessidessan

Livet med hjärntumör

Inge klonk utan klank

Kategori: Allmänt

"Inge klonk utan klank"

Daniels svar på att jag tycker att vi klankar ned på varandra för mycket. Han menade på att för att man ska uppskatta de goda måste man klanka ned på varandra - alltså klonk..
Ganska snyggt sagt men ändå, vet inte om jag håller med. Ska bli skönt att få åka hem ett tag nu och bara koppla bort hur jag pratar, det har varit lite mycket anmärkningar på sistone och idag blev de lite för mkt när de kommer anmärkningar på vägen till en tenta.. Behöver inte riktigt den irritationen innan en tenta kände jag..
Så nu e längtan hem ganska stor....

Men samtidigt, jag har ingen lust o åka hem för jag tänker inte dra i en endaste jävla kotte om att ses så de får va upp till dem så med andra ord lär jag väl inte träffa någon. Har iaf bestämt med kusinerna och Carro men sen har jag inte hört något om när någon kan eller har lust trots att de vet att jag kommer hem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: