Dessidessan

Livet med hjärntumör

IAL-redovisning

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN är jag klar med den...
Suttit sedan kl 13 och bara läst, försökt förstå och skrivit. De suger kan jag säga....
Tror aldrig jag har haft såhär mkt problem med en redovisning... Är helt slut och huvudet bankar, ögonen gör ont och ryggen värker (dessutom har jag lite ont i ena vaden sedan gårdagens träning).

Skolan idag var inget speciellt - nichts besonders...
Var och kollade på en lägenhet jag jättegärna velat ha men jag ville inte ha den iaf. Den var på första våningen och jag kände mig jätteinstängd, som i en box, när jag klev in där... Nee hu.. Fortsätter sökandet...!

Har haft sådant enormt chokladbegär också, så gjort chokladpudding....

Imorgon blir det rejäl pluggdag, ska försöka iaf.. Lång dag i skolan först och sen fortsätta på bibblan så att jag kan försöka få så mkt som möjligt undanstökat inför helgen och inför "självstudieveckan" som jag ju tar som ledighet och åker hem...
Behöver handla snart också så jag kan göra lite storkok och frysa in och de har jag inte tid med så länge jag har såhär mkt plugg hängandes över mig...


SOOOOVA!
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • Anonym läsare..NOT säger:

    "Lång dag i skolan först och sen fortsätta på bibblan"....Vad hände med bibblan!!

    2010-02-10 | 17:16:19
  • Dessidessan säger:

    Jag kollade på lägenheter iställe och sen gick jag hem för då hade jag ingen lust o gå till bibblan igen.. :O

    2010-02-10 | 17:58:59

Kommentera inlägget här: