Dessidessan

Livet med hjärntumör

Alla <3 Dag

Kategori: Allmänt

Glömde ju skriva om Alla <3s Dag igår...!

Ja glömde helt enkelt bort att det var alla hjärtans dag.
Iom att jag inte har ngn att ge extra kärlek till så var det inget jag tänkte på (andra år har man väl gått o suktat efter någon men icke sa nicke i år). I år har jag känt att det inte varit något viktigt. Visade dock mina sju närmaste vänner här lite uppskattning genom att ge dem ett hemgjort alla hjärtans dag-kort... :)

Alltså, ingen världens undergång att jag inte har ngt. (hade ju lite söta tankar ifrån föregående kväll dessutom).
Fick ett endaste sms som hade med alla hjärtans dag att göra o de var ifrån min allra bästaste Mikael.. <3
Fick ett mail ifrån mummo och moffa också <3


Jaha God morgon kanske jag skulle ha sagt!
Nu e de plugg-dags, hahaha!
Yours truly
Dessidessan
Yippie, yippie-yeah!
Klockan är 08.50 och jag är klar med redovisningen inför idag, hääärligt! bra jobbat idag också. Med ett litet avbrott ifrån Daniel som kom och plingade på strax efter åtta, sötnosen hade glömt att vi börjar 10.15 :)
Nu blire frukost och duschen och sen plugget, blir mkt plugg efter skolan också.. drygt! Får se om jag hinner med träning, hade varit nice...

Yours truly
DeDe ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: