Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hans famn är som gjord för att krypa in i!

Kategori: Allmänt


Vet inte riktigt vad som hänt i veckan.

Jobbade i tisdags och mamma fyllde år. Grattis mamma! I år är hon exakt dubbelt så gammal som mig. Det kommer ju bara hända en gång till i vårt liv så det är kul :) För klart det kommer hända, visst ska hon bli 84 eller hur? ;)
Vi hade möte inför projektet också. Dvs projektet som jag deltog i i mars som i år kommer till Sverige och vi ska vara med i år igen :)

Onsdagen bestod av plugg och en död kväll. Hade feber så låg mest still och gjorde inte mycket alls.
Hade 3 månader med darling. Men blev inte jättemkt firande av de eftersom vi knappt sågs. Men tvivlar inte en sekund på hans kärlek! ♥ Han lagade sin jättegoda linssoppa så vi åt iaf gott :)


På torsdagen hade jag först lektion, sedan pluggade jag lite och så umgicks jag med Viktor och åkte sedan och såg Rydaholm mot HA74. Det gick inte alls bra... Det var nog den sämsta match jag sett och en förlust med 7-1 och älskling skadade knät.. Nåja, bättre lycka nästa gång -idag mot Diö.

Fredag hade jag först lektion och därefter åt V och jag lite mat och åkte sedan till stan och handlade julklappar. Har nu bara en liten sak kvar o köpa till mummo, pappa och lite till till Viktor kvar sedan e allt klart.
Blev renskav i pitabröd till kvällsmat och filmen Inception och när den slöt somnade jag som en stock i min älsklings famn! ♥

Lördagen blev uppstigning mot min vilja. Skulle plugga med Anton i bibblan. Vi fick inte mkt gjort tyvärr, fattar inte vad sjutton socialkonstruktivismen går ut på.
Gick sedan hem, gosade massor, såg Vampire Diaries och V lagade sedan jättegod fisksoppa med saffran och aioli. Underbart gott!
Strax därpå kom Becca o hämtade mig för att gå på inflyttningsfest hos Sara och där blev de lite mys med musikquizz men ingen utgång då kön var enorm. Gick hem och drack lite glögg med Mikael innan jag äntligen fick krypa in i den enda famn jag vill vara i!

Idag har de varit en riktig slappdag. Har sutti inlindade i täcken i soffan och sett Spririt (en hästfilm jag älskade när jag var yngre och ännu gör :P) myst och gjort potatis, köttbullar med gräddsås och svamp i :) Tyvärr, har älskling match idag mot Diö så sitter nu här hemma själv och undrar hur det går....

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: