Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tvn e trasii

Kategori: Allmänt



Morr!!
Då när sängen gick sönder och illarna lyfte upp sängen så ryckte de ju i antennsladden i tvn och själva fästningen till antennsladden gick då av och igår föll den av helt... FAN!
Har iaf tagit kontakt med försäkringsbolaget, det går på försäkringen så ska bara lyckas forsla tvn till Sibas butik så ska det nog ordna sig, enormt drygt dock.

Men det går ju att se på dvd och se från datorn till tvn iaf så jag fick se min film igår. Snacka om mys han e den där Jakob i den filmen, mumma för töisen!! Sån kille skulle man ha haft :P hahaha

Var ute och promenixade med Elin imorse vid åtta, hurtigbullen Elin... :P Som gick så pass fort att jag var helt genomsvettig när jag kom hem :P

Har tvätt-tid idag så tvättar för fullt, annars är planen att jag ska gå igenom grammatik och översättning med Elin, träna, plugga och umgås med gänget ikväll. Fullspäckad dag alltså :) Det är så jag vill ha det. ;)

Har även pratat i telefon nu på morgonen med mummo (känns som om det där var tysk ordföljd) och det var också mys, börjar längta hem då och då..
Hahahahahaha på tal om hemma, hade en dröm om ett gaaaaaammalt ragg inatt.. Den killen har jag inte pratat med sedan 2006, sjukt att man drömmer om honom då :P Men drömmen var kul så jag skrattar mest åt det.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: