Dessidessan

Livet med hjärntumör

Seriefreaket nr 1.

Kategori: Allmänt

Sista lediga dagen.. Suck, det som varit såååå skönt. Men ska ändå bli skönt o komma in i rutinerna igen...

Igår gjorde jag inte ett dugg, därav inget inlägg. Pluggade lite men såg Alias och Gossip Girl typ hela dagen, var helt slut i kroppen igår och jättesnorig så tog det verkligen bara lugnt på soffan :) Men någon gång ska man göra det också :)
Mikael fyllde år igår också så ringde och pratade med honom en god stund.. Stackarn måste blivit tondöv när jag sjöng ja må han leva för honom :P

Idag har jag pluggat, tragglat med grammatiken, sprungit (fast besluten o få tillbaka min kropp som jag var nöjd med en gång i tiden), städat, skrivit upp recept i en bok, skrivit in fina sms i en annan bok och nu har jag ätit ost och broccolisoppa med korv i och ser på Alias, såklart.. :)

Hoppas ni haft en bra påsk!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: