Dessidessan

Livet med hjärntumör

Love?!

Kategori: Allmänt



- What is love??

Mikael sa till mig i veckan att jag är så förbannat kräsen och jo, jag är nog det har jag kommit fram till efter en lång tankegång idag.. :P

Men efter JJ vet jag vad jag vill ha och vad jag inte vill ha.. Mitt och JJs förhållande gav mig jättemycket så och nu vet jag ju vad jag fungerar med och inte och är väl kanske lite kräsen utseendemässigt också. Men inte för att jag har en idealbild av hur en kille ska se ut, utan för att det är helheten som skall falla mig i smaken.. :P

Har ju tittat massor i veckan och kommit fram till att varenda kille jag tittat på har haft en ekonom-väska.. suck.. Får typ be Totte ta med mig på en ehvs-fest så att jag får träffa lite snygga ekonomare :P hahahhahaha

Nej men allvarligt...
och nu när jag själv inte har mkt när det gäller kärlek så är jag sjukt intresserad av andras liv och deras ragg, tror de börjar gå folk på nerverna :P hahahah

jaja, det var lite korta tankar..
Nu ska jag ut o motionera och ekonom-ragga ;)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: