Dessidessan

Livet med hjärntumör

kass

Kategori: Allmänt


Det började väl redan igår.. Hade halsbränna hela kvällen och kände mig trött och hängig och bara allmänt slapp... Men tänkte inte mer på det.

Idag däremot har jag haft konstant halsbränna, är helt utmattad och har feber, visserligen inte hög feber men tillräckligt för att få mig ur balans och svettas ena sekunden och vara varm nästa...

Min pluggdag gick alltså åt skogen. Läste lite runt ett-tiden men somnade och så vaknade jag läste igen och somnade igen. Gick då och lade mig och sov en timme och klev upp men mådde ännu piss så det blev en film och nu när jag sett den vill jag faktiskt inte göra något annat än att gå o lägga mig, vilket jag alltså tänker göra.. Ska nog läsa lite fonetik tills ögonen ramlar ihop igen.. Kanske man lär sig något.
Får hoppas att jag mår bättre imorrn så att jag kan plugga då, skriva uppsats, plugga fonetik och göra nya översättning som vi får imorgon och allra helst träna, inget får komma emellan mig och min träning nu. Överväger till och med att inte dricka på valborg..

Såg förresten färdigt Alias igår. Nu har jag sett alla fem säsongerna och när det var slut kände jag mig helt tom. Allt gick så fort i sista avsnittet och det blev inte ens spännande för att varenda händelse avlöste den andra så fort... Men nu är det iaf över. Har sett alla fem säsongerna sedan vecka 9. Ganska bra gjort :)
Får återgå till mina andra serier nu som jag ligger efter i - Greys Anatomy, Gossip Girl, Vampire Diaries och Private Practice. Har alltså att göra ;)

sleep tight
yours truly
Dessidessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: