Dessidessan

Livet med hjärntumör

JoggarN

Kategori: Allmänt



Igårkväll redde planeringen med Älmhult ut sig, ska dit till fem och laga mat med Nimme och Jojje och sedan e det förfest hos Gus och så blire Speak. Kan bli nice detta :) Ska alltså festa med grabbarna nu två helger i rad, fan va kul de ska bli!!!

Blev en sen kväll igår, Alias e ju underbart. Snacka om Alias-beroende jag är.. :) Är på tredje säsongen nu, finns till och med fem.. Hoppas på att kunna hinna klart trean iaf innan påsken är slut...!

Har idag pratat med mamma lite och med JJ, kommer nog inte lyckas övertala honom att åka hit så då var hoppet ute med att någon kompis hemifrån kommer o hälsar på mig...

Nyss varit ute och gått/joggat... Tog en ny väg idag och har insett att det finns fyra vägar till som jag måste utforska så nog finns det ett par olika vägar sedan när jag väl utforskat alla, att springa.. :) Jag är förvånad hur bra skorna som jag har går att springa i och hur pass roligt det är.. Undrar hur länge det håller i sig men just nu mår jag i alla fall bra, då jag ju faktiskt rör på mig...

Nope, nu blire duschen och sedan måste jag packa och bege mig...
GLAD PÅSK till alla mina läsare

yours truly
påskkärringen Desireé

Kommentarer


Kommentera inlägget här: