Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag har karaktär i armen

Kategori: Allmänt



hahaha jag fick precis höra att jag har karaktär i armen.. Jag klagade inför Niklas och Mikael, som var här och åt upp apelsinmoussen som jag gjort men som jag inte gillade, över min värk i min högra biceps och visade min svullna arm och då fick jag höra att jag har karaktär i armen men att jag inte ska skaffa mer muskler :P hahaha

Nåja killar, fortsätter jag med muskel-passet lär nog musklerna bli lite större men jag hoppas inte heller på alltför stora, det är inte snyggt.. Men liiiite ;)
Å andra sidan har jag upptäckt att det inte finns några som helst träningsställen i Slite så jag kommer ju inte kunna träna något i sommar och alltså bli lika fet o otränad iaf..

yours truly
Dessidessan
aka kvinnan med karaktär i armen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: