Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag är inte så smart som jag tror

Kategori: Allmänt



Första uppsatslektionen med Yvonne imorse. Härligt o ha henne igen, kan nog bli riktigt intressant :)
Sedan översättning, lika segt som vanligt, men måste ändå erkänna att jag lär mig något :)

Jag, Elizabeth, Mikael och Daniel satt ute och pluggade tillsammans idag och jag var ju så stolt för att jag smort in mig på morgonen med solskyddsfaktor. Men jag är den största jubelidioten!! För vart hade jag smört in mig då? I ansiktet och på bröstet och vart har jag då självklart bränt mig när jag satt i linne? - Axlarna!
Idiot!! De e illröda, men samtidigt får jag säl se de från den positiva sidan, tänk hur rött mitt ansikte varit om jag inte hade smort in mig där...

När det blev för många moln gick jag hem och skrev uppsats och har även hunnit med att träna. Effektiv dag alltså!


Det har alltså varit så varmt idag att när jag cyklade hem ifrån träningen vid halv åtta gick folk ännu runt i kortbyxor, t-shirt och klänning....
Nu är våren verkligen här, härligt!
Men nu skall man få dåligt självförtroende och komplex igen... :/ Doh!

yours truly
Dessidessan aka jubelidioten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: