Dessidessan

Livet med hjärntumör

Grilla with da People och SOMMARJOBB

Kategori: Allmänt


Igår var det tvätt-tid igen, sov självklart mellan gångerna jag var tvungen o gå dit.. ;)

Skrev sedan uppsats och fixade lite smått innan jag gick och handlade saker till grillningen med grabbarna.

Jag, Björn, Mikael, Daniel, Anton, Niklas och Frida grillade och Sophia och Louise kom senare och gjorde oss sällskap. Ett tag var vi uppdelade, tjejerna borta under filten mot en vägg i solen och killarna runt grillen med varsin öl i handen. Då hade vi tjejer ganska roligt, stod och analyserade kroppsspråk och dissekerade killarna med blicken.. Haha länge sedan jag haft ett så härligt tjejsnack.. saknar sånt....

Blev sällskapligt hemma hos Louise en stund också innan de flesta av dem gick ut. Jag hängde inte med.. Hallåååå! Så mkt självförtroende har jag inte att jag kan/vill gå ut helt osminkad, ouppklädd och toppen på isberget - nykter... Neeej hu.. Så jag gick hem och hade roligt med o söka efter gamla klassiker-låtar och snacka med TT.



Sov länge idag, ont i magen. Min mage har krånglat enormt de senaste två veckorna.. jättedrygt..

Björn ifrån Slite ringde och berättade att: JAG FÅTT SOMMARJOBB!
Härligt, skönt o slippa leta mer. Men drygt att jag ännu inte vet vad jag får i lön och dubbla känslor för jag vet verkligen inte om jag vill åka hem till Gotland i sommar eller inte.
Men pratade med mummo och hörde moffa i bakgrunden också och insåg att jag iaf saknar familjen enormt mkt så det skall bli skönt att bo hos mummo och moffa en hel sommar igen....!! ♥

Nu får jag väl ta och gå ut och träna lite.. Blivit dåligt den här veckan, inte riktigt hunnit med.. Blev inget igår och inte i onsdags, men jaja sånt händer ibland antar jag.. Man kan inte alltid hinna med... Ändå stolt över mig själv. Skall imorgon mäta mina mått och se om det är någon skillnad mot för två veckor sedan...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: