Dessidessan

Livet med hjärntumör

En helt vanlig torsdag av en students liv

Kategori: Allmänt

Torsdagen 15:e april

Ringde faktiskt ett par samtal under torsdagen..
Lummelunda: behöver bara mellan vecka 28-32 om de ens behöver någon...
Kilåker - måste man söka genom komunens hemsida..

Men ringde inte badcafét eller eskelunds, tänkte försöka göra det idag...

Däremot sökte jag ett drömjobb i växjö igår som kom ut på platsbanken i förrgår. Som receptionist/kioskarbetare där tyska-kunskaper krävdes.. Underbart joe!! Men de vill att man ska jobba hela sommaren så vettefarao hur det blir med o åka hem, men hoppas att jag kanske kan få ett par dagar ledigt vid stångaspelen. OM jag nu ens får det jobbet...

Därefter sket jag i resten av o vara nyttig och gick ut o satte mig i solen tillsammans med guysen! Så underbart mysigt, spelade lite pärk o bara njöt av härligt folk och härligt väder..




Var helt slut efter en hel dag utomhus så jag tog en powernap innan jag stack iväg och tränade aerobics. Därefter blev det Trivial Pursuit med Daniel och Mikael. Daniel äger något enormt. Jag har alltid varit impad av JJ och hur duktig han är, men Daniel är nog fan snäppet värre. Skulle till o med betala för o se dem spela mot varandra!!! Hade varit intressant. Jag, kass som jag är, var fruktansvärt stolt att jag lyckades (till slut, efter att Daniel varvat mig) få ihop alla tårtbitar :P

Somnade en stund där hemma hos Daniel efter hårt spelande också och bara lät mig vaggas till sömns av mina två underbara vänners röster. Mikael och Daniel, finns inga ord för hur mkt jag älskar de båda grabbarna. Nog fan kan de gå mig på nerverna båda två, nog fan kan de reta upp mig, nog kan de såra mig MEN de kan fan göra mina dagar till de allra bästa också och dessutom finns de där för mig och det tvivlar jag inte ens en endaste millisekund på.....! ♥


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: