Dessidessan

Livet med hjärntumör

Du är späck!

Kategori: Allmänt

Jösses amalia

Jag läste lite fonetik igår men ögonen slogs snabbt ihop så klockan nio släckte jag lampan och sov hela natten fram till klockan sex och idag mår jag prima.. :)

Lektionerna var väl lika sega som vanligt. Min sysselsättning under lektionerna är att kittla Mikael och skriva lappar... Visst, det kan tyckas att man borde växt ifrån sånt nu när man går på universitetet men känner att det ändå är artigare att jag genom detta beteende håller mig vaken än att jag somnar på hans lektion.. suck...

Har varit på apoteket också, köpt lite kurer men de hade inte Aloe Vera-juice så får väl pallra mig in till stan för o köpa skiten.

Nu blire mat och sedan uppsats, fonetik och översättning. Sedan träning och kolla på lägenhet och så bums i säng. Späckat schema alltså.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: