Dessidessan

Livet med hjärntumör

Samstag

Kategori: Allmänt

Det är ju helt stört, blev ju verkligen förkyld också. Vaknade runt elva tiden efter att ha läst den där tyskaboken till klockan tre och hade vrålont i halsen och var jättesnorig. Jippie liksom... Hjälpte tydligen inte att ja fick upp temperaturen med 0,8 innan jag kröp ned i sängen under både filt och täcke med pyjamasbyxor, raggsockor och t-shirt... Drygt!
Så nu sitter jag här med mina extremt kalla händer och fryser som en gnu. Lagom roligt. Måste ringa hem till mamma också o se om hon blivit friskare.. Andreas, min klasskamrat som ju blivit sjuk och inte var med i torsdags hörde av sig imorse iaf och berättade glatt att han nu e frisk... Morr, han smittade mig säkert, han och Mikael...

Ledsen idag och livet suger men tänker bara tillåta mig själv att känna så idag. Sen ska de tamigfan bli andra bullar.. Mitt nya motto e "What would MB do?" Hum, han får bli min nya coach.. Han ställde upp i natt iaf, skönt...

Jaja, nu får jag väl ta och plugga. Har stängt ute omvärlden och verkligheten med hjälp av hörlurar och 3 Doors Down i öronen... Kanske skulle lyssnat på något värre som Papa Roach, Sum 41 eller Three Days Grace men men de får jag kanske fixa sen. Nu är det dags o slå upp ord ifrån allt ja läst hittills i Milchgeld...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: