Dessidessan

Livet med hjärntumör

Saknar.........

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra en lista (utan rangordning) över saker jag saknar just i denna sekund:

1. Saknar att spela cs!!! (håller på att bli tokig, vill bara spela av mig lite)
2. Saknar att få fota någon... Finns så mkt fina ställen här men ingen att fota dem vid...
3. Saknar att sitta i knät på någon
4. Saknar mummo, moffa och mammas mat
5. Saknar ett badkar!
6. Saknar jättemånga personer
7. Saknar min långa hår och faktiskt även min raka lugg, funderar på o skaffa rak lugg igen när Elli ska klippa mig i helgen... får se...
8. Saknar pastavagnen
9. Saknar sommarvärmen
10. Saknar Carro så obeskrivligt, enormt mkt så hon får en egen punkt
11. Saknar Soest
12. Saknar den välbekanta omgivningen hemma som gjorde att jag slappa TÄNKA när jag kör bil
13. Saknar min familj
14. Saknar att rida
15. Saknar bodycombaten
16. Saknar mina bilder, en hel mapp med bilder som jag hade har försvunnit
17. Saknar pärken
18. Saknar Charma
19. Saknar snön i Österrike (hur sjutton gick de till? Men de stämmer faktiskt) 
20. Saknar pardans

Listan blev lång.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: