Dessidessan

Livet med hjärntumör

Party @ Anton

Kategori: Allmänt

Party @ Anton slutade med att jag kom i säng klockan fyra och blev ganska onykter och gick ut utan att jag ens skulle från början.. :P:P

Nej men det var en riktigt trevlig kväll hemma hos Anton. Vi öppnade champagneflaskan jag fick av mummo i födelsedagspresent och firade att vi nu e gamla :P Haha.. Med mycket trevligt folk och pratstunder, de andra spelade guitarhero men jag lät bli, vågar inte. Fick möjlighet att prata med Tomas en hel del också. Han är ju alltid med men han säger inte så mkt. Har alltid tyckt att han verkar trevlig men eftersom han inte direkt säger något och jag ju pratar på som en idiot så har jag väl inte kunnat tänka mer om honom. Efter gårdagen och massor av prat oss emellan vet jag en hel del om honom, hans tankar, planer, familj och sysslor. Trevligt och nu kan jag säga att han inte bara är en trevlig kille utan en urgo kille =)


Det blev Sivans också (pub) där jag bland annat dansade med tjejerna uppe på dansgolvet till Greasemixen, shit, man hörde inte ens musiken utan alla sjöng med.. Så jävla underbart när de e så!! De spelade ju bara schlager och sånt uppe igår, så synd att jag inte har en buggpartner....
Men nere satt vi alla och skrålade som idioter, rockbar. Smoke on the Water, Hotel Californa, mumma för folket...
Blev kebab miss i nassen och sen lite eftermys hos Tomas där vi satt och grälade om vilken musik vi skulle höra. Jag tror inte jag gillar Jocke och Daniels musik riktigt... Så jag bytte bort och de bytte tillbaka.. Ajsing.. Haha och så hem iaf. Försökte få tag på Jocke som ju bara försvann, alla undrade vad som hände med honom. Vi var typ oroliga, bara borta sådär. Men men jag vet att han lever iaf för han e på msn.. :P

Nåja, nu får jag väl gå o packa de sista. måste ju åka om ett tag om jag ska hinna plocka upp böcker på statoil och sedan hitta till båten. Nervös! :P Haha.
Tror jag lämnar datorn här. E ju bara hemma två dagar och kan inte komma på att jag kan behöva den till något. Har ju ändå inget på den. Inga spel, ingen musik och ingen film, allt ligger ju på den externa och jag ska ändå plugga hela båtresorna.. Så jag skriver väl igen på söndag.
Till dess.... Ha de så bra!
Puss

P.s Nästa helg e de party att Tomas, eller hur? ;) Och så har vi bastukväll också :D:D:D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: