Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fattigare men en tv rikare

Kategori: Allmänt

Igår blev det Mamma mia night hos Jens. Lite pizza innan och underbart gäng blev vi. Anton, Thomas, Sara, Elin, Ebba, Jens, Jocke och jag. =)
Blev även disaster movie, inte vrålbra, men med rätt sällskap blir allt roligt =)

Sara sov över hos mig så det blev lite snack på kvällen...
Så när hon åkt på morgonen idag så somnade jag om och sov läääänge. Sov klokt första natten på länge nu. Så mkt spänningar som släppt och sådär så det var härligt.. Efter det har jag pluggat, har en hel del kvar men orkar inte mer idag.
Pausade med att åka och titta på tv. Kollade på Media Markt också eftersom de hade rea. Men alla tv under 5000 var slut. Tror ja grälade lite med mamma också, hon tyckte ja skulle köpa en lite sämre och billigare tv så jag bara klarar mig men ajg ansåg att jag lika gärna kunde lägga ned pengar på en klok tv som jag har under en längre tid. Så blev en tv på Siba för strax under 5000 men fem och ett halvt med tre års försäkring till det och så en sån där hdmi-kabel som ja får be ngn visa mig hur de fungerar. Så är betydligt mkt fattigare men vilken lättnad att ha en dumburk att glo på. =)
Jo och killen ja köpte den av var också student här sa han och shit vilken pudding. Han var dessutom väldigt hjälpsam, satte in tvn i bilen åt mig och sa att han hoppades att vi ses på Campus. Snacka om knas de blev där, visste ju inte att han pluggade också..

Daniel har fått lägenhet på Campus i samma hus som Jocke också så nu är vi snart hela gänget här.. =) Bara Sara som måste pendla långt..  Har ju studiegrupp med Jocke, Daniel och Sara..


Nu ska jag glo på min burk och bara ta de lugnt o hoppas att Jocke läser ut boken snart så att han tittar förbi...
Puss haj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: