Dessidessan

Livet med hjärntumör

En helt vanlig helg i Växjö?!

Kategori: Allmänt

Igår pratade jag med både Carro och Mummo i telefon. De var riktigt nice. Saknar dem båda enormt!! <3

Sen blev det massa plugg men klarade inte riktigt att hålla mig borta från msn så Anton blockade mig för min egen skull sa han, den lilla parveln. Han e go! Men han använder ett ganska roligt uttryck - komma inom någon betyder att hämta upp någon.. :P Har vi skrattat en del åt..

Så blev de lite förfest hos Alexandra. Massa prat med härligt folk. Sen fick jag hör att Jocke och Jens inte ätit på kvällen så vi gick hem till mig o jag gjorde nudlar till dem.. =) Lite mammig?

Var ute o gick runt lite grann och ville komma in men blev inte så så det blev film hemma hos mig. Men fungerar inte riktigt med hdmi-kabeln så blev en livlig diskussion istället om att 87orna och 86an Jocke var så hemskt mkt äldre än oss 89/90 så att de upplevt så mkt mer - som typ evolutionen och dinosaurierna och så. Spårade ur ganska rejält. Till slut skickade jag hem dem allihop - Jens, Jens, Anton och Jocke. Kvar blev Sara och Daniel som båda sov över här...

Har idag tvättat, (två av mina favvotröjar har fått nåe konstiga fläckar - skitjobbigt) gjort färdigt uppgifterna med Doris.. Pluggade på fort för att bli klar och kunna hitta på något med Jocke, som vi pratat om. Men han hann inte med mig, fick nobben alltså :P Tråkigt...

Jo, smsat med Markus hela kvällen. Så jävla glad att han hör av sig!! =) Kommer inte förlora honom. Låg ju o funderade på vilka man kommer att förlora nu när man flyttat men inte honom uppenbarligen iaf =)

Nu ska jag iaf se på filmen på trean och gotta mig med lite popcorn för gott arbete under veckan. Imorrn kör vi igen, då är de verkligen på riktigt. Klarar man imorrn som e typ värsta dagen så klarar vi de här..

Ha de bra. Puss och Kram

Jo, datan har blivit mongo igen, får väl ringa André igen.. Eller Hp på en gång o skälla på dem.. Va fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: