Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vilken kväll!

Kategori: Allmänt

Jösses verkligen!!

Vilken ände skall jag ens börja i?
Chattade med JJ igår på kvällen innan Becka kom, jag har typ mer roligt med honom nu än när vi var tsm, hahaha.. Nee men det är skönt att ha hans vänskap, trots allt så känner han mig grymt bra... =)
Så kom Becka hit och första ölen slank ned innan vi gick bort till Totte som stod för förfesten. Där fanns även Anton, Tomas, Adam, Guss, Keso och Nimme... De andra tre som jag aldrig träffat var tre riktigt sköna killar =)

Blev en riktigt bra förfest där hos Totte.... Men rätt fort blev det väldigt onyktert.. Haha....
Det bar även av till Stallarna där vi alla dansade, pratade och träffade folk. Samt tog en hejdundrans massa bilder. (Över tvåhundra bilder togs sammanlagt under kvällen).
Hem och in på Kebabvagnen. Men Anton mådde inte så bra så vi orkade inte vänta ute utan han gick in och la sig på min soffa och somnade ganska fort....
Vi andra hade en riktig slapparefterfest.... Stackars Totte tyckte han var femte hjulet ett tag. Inte riktigt meningen att de skulle bli så som de blev. Men jag är trots allt glad att de blev så. Nu behöver jag väl inte direkt dölja att jag är intresserad, alla har nog fattat de nu.. Becka och Adam blev väldigt söta där också ^^
Nimme somnade på min kontorsstol... Medan de andra killarna (inte Tomas och Adam) gick och möblerade om stackars Antons lägenhet.. Så skulle de ju då slutligen gå hem. Anton lämnade de på min soffa. Jag ville bädda ut bäddsoffan åt honom men det fick jag inte, så han sov där på soffan med jackan på...:P
Hade en sjukt rolig kväll! Killarna var härliga, Becka är ju helt underbar och han, e ju han... =)

Idag har Anton ändå vart på g. Själv har jag haft ont i huvudet men efter en rejält lång dusch så är jag på g igen.. Ikväll blire bastu, men vad som skulle bli öl i bastun blir iaf för mig vatten i bastun. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: