Dessidessan

Livet med hjärntumör

Växjöväder

Kategori: Allmänt

I look at you and I fantasize
You're mine tonight


Förjäkligt väder,.. Sånt där väder då man ska ligga i ngns armar under täcket och se på en film..
Tänt alla ljus igen för jag fryser...

Jag bara orkar inte just nu..... :'( Jag vet inte vad jag ska ta mig till, är så sjukt förvirrad och överanalyserar allt som vanligt så det blir ju bara värre.... Jag vill inte.... Jag vill..... Ikväll sviker jag mig själv, jag vill inte ge upp, inte ngn så fin, men just nu bara orkar jag inte..... Jag önskar att jag var som förr och blev sur eller arg. Men de blir jag ju typ aldrig längre. (Sen jag kom hit kan jag nämna tre ggr jag vart sur: 1. på torkskåpet igår 2. på Daniel den där gången då han verkligen gick in för o reta upp mig 3. den där helgen för två helgar sen tror jag de va, då jag var på så jävla kasst humör - säkert pms! :P) Jag blir ju bara ledsen och besviken och jag har verkligen ingen lust att åka till Berlin och va det, men tycks inte som om jag har ngt val, fick ju ingen annan lösning...

Gjorde kladdkaka och tröståt och Emelie kom ned och hämtade en bit eftersom de alltid blir på tok för mkt kladdkaka och jag aldrig kommer hinna äta upp allt innan Berlin. Nu har jag lite ont i magen, grattis... :O

Dagens i-landsproblem: Varför förstår inte killar att om de dissar ett alternativ som man ger dem att de ska föreslå ett annat som passar dem?

Haha snacka om att killar och tjejer är olika. Om jag skriver ett sms som e lite allvarligt och jag inte får svar får jag typ panik och skickar ett till och kollar att allt e ok. När en kille skriver ngt med lite allvarligt innehåll och tjejen inte svarar tänker han inte ens på det :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: