Dessidessan

Livet med hjärntumör

The Ugly Truth

Kategori: Allmänt

Var nyss på bio med Jens, Mikael och Ebba och såg The Ugly Truth. Haha jag skrattade som en tok, nästan så jag skäms att jag skrattade så mkt. Stackars Jens var jätteuttråkad och försökte nog låta bli att somna,...

Men nu vet jag iaf ett par grundregler för ett kommande förhållande:
1. Alltid skratta åt det han säger
2. Aldrig kritisera honom
3. Aldrig prata om mina problem
4. Alltid komma, dvs om jag inte kommer så ska jag fejka.. :P
5. Inte va kontrollfreak

Så va de några till men jag minns dem inte. Skall lägga 30sek regeln på minnet också bara (om man kan be en kille att vänta ett tag och han väntar mer än trettio sekunder så är han intresserad :P) :D tihi

neee hu, ringde till JJ o berättade om filmen, vet ju att han kommer hata den så jag besparade honom att se den och berättade om allt roligt istället. Vi kom ju fram till att jag e precis sån som man inte ska va så jag får väl va singel resten av livet. Men hon i filmen fick ju iaf kille på slutet.. :P haha

Idag har jag i övrigt sovit länge, jag e den mest odisciplinerade människan på jorden när det gäller att kliva upp. Halv nio ringde klockan, när klev jag upp? TIO I ELVA!
Så har jag haft första översättningslektionen och de var bara positivt =)
Efter det satt jag ute i solen igen med Mikael och Emelie...
Sen har jag lagat tortellini med quattrosås och läst länderkunde (kors i taket de har jag ju inte gjort sen första veckan) och så har jag pratat med Sebastian ifrån Österrike på Skype. (Mummo, skype är typ som msn där man "ringer" till varandra och pratar med mic samtidigt som man ser varandra) Haha så underbart o höra en österrikisk dialekt igen och de var så gulligt, han var ju en av de få jag tyckte om där så härligt att höra av honom... =)

NU ni, nu ska jag gå o kolla varför de kliar så fasligt på min hals.. Läskigt.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: