Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tentaplugg

Kategori: Allmänt

Har mest pluggat och pluggat och pluggat hela dagen. Vissa saker sitter väldigt bra och behöver jag nog inte gå igenom mer inför provet medan andra saker e jag frågetecken inför... Min diskussion med Mikael löste dock ett par frågetecken...
Men det är svårt o plugga när man har annat i huvudet också, har ju mer saker o göra än o bara plugga till tentan. Drygt. Plus att jag inte riktigt kan sluta tänka på honom.... Ena delen vill bara höra av mig och få svar så jag slutar att tänka på honom o kan koncentrera mig på plugget, andra delen vill bara att han ska visa om han e intresserad o höra av sig och tvingar alltså mig själv o hålla mig ifrån att skriva ngt..... Lika bra att han får höra av sig iaf, jag kan inte jaga en människa som ändå inte vill ha mig..

Blä.

Nä men nu ska jag skriva färdigt alla svar på frågorna. Läsa igenom allt igen och se om jag hinner med den där bokrecensionen som jag måste lämna in imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: