Dessidessan

Livet med hjärntumör

Musik-humör

Kategori: Allmänt


Har ju mina stunder då låttexter sammanfattar bättre vad jag tänker och vad jag känner, bättre än jag själv gör.... Nu är jag på sånt humör igen så sitter och lyssnar på fina låtar...

"Why can't you see, what you are doing to me?" - Elvis
"Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And Im waiting for you" - U2
"I thought love was more or less a given thing
The more I gave the less I got, Oh Yeah
What's the use of trying
All you get is pain
When I wanted sunshine I got rain" - Smash Mouth
"You better shape up
Cause I need a man
And my heart is set on you
You better shape up
You better understand
To my heart I must be true" Grease


IAL-dag idag... Hum vissa saker var intressanta, men kändes väldigt långdraget och blev mkt upprepningar...
Men maten var riktigt god och sällskapet e ju det bästa. Tomas, Anton, Mikael, Sara, Elin o Alina.. =)

Partaj ikväll då, försöker tagga till =)

Jo, btw, var minus 2 grader idag klockan kvart i nio när vi gick till skolan, hämtade ned vinterkläderna!!!!!

Pratade nyss med pappsi Jonas. Mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: